Články
14.09.2009 - Iva Veselá
80x Naše Bio
Je to téměř půl roku, co jsme vás informovali o tom, že obchodní řetězec BILLA zavedl do svého oběhu svou novou značku - Naše Bio. (viz. tento článek)
Září - měsíc biopotravin
Kampaň na podporu ekologických zemědělců „Září – měsíc biopotravin“ podpořila společnost BILLA oznámením o rozšíření své produktové řady biopotravin Naše Bio na 80 výrobků. Naše Bio je jediná maloobchodní značka biopotravin, která byla vytvořena přímo v České republice a je určena výhradně pro český a slovenský trh. O názvu značky i o definitivní podobě jejího loga rozhodovali sami zákazníci. Na rozdíl od většiny privátních značek biopotravin maloobchodníků na českém trhu se na výrobě sortimentu značky Naše Bio podílejí nejméně z poloviny čeští výrobci biopotravin.
„Obliba biopotravin mezi Čechy rok od roku stoupá. Čím dál více také lidé hledí na to, odkud biopotraviny pocházejí, a dávají přednost bioproduktům od českých biofarmářů a výrobců“, říká Tom Václavík z agentury Green marketing. „Společnost BILLA již několik let pracuje na tom, aby co nejvíce biopotravin v jejích prodejnách pocházelo právě od domácích výrobců, její snaha se vyplácí všem stranám“, dodává Václavík.
Co se nejvíce prodává?
Od března letošního roku, kdy se na prodejní pulty dostaly první výrobky nové biořady, poskytuje společnost BILLA stále větší prostor pro dodávky českým zemědělcům. Statisticky nejprodávanější položkou jsou mléčné produkty. Jejich podíl na obratu produktové řady Naše Bio činí více než 50 procent.
Do obliby jdou i kozí produkty
„Prodejní výsledky za prvních šest měsíců prodeje řady Naše Bio předčily naše očekávání,“ říká Zoltán Csóka, provozní ředitel společnosti BILLA. „Ukazuje se, že orientace na nové požadavky zákazníků ve spojení s uměním místních dodavatelů, která vyústila do mimořádně kvalitní řady biopotravin, byla správným rozhodnutím. Osmdesát výrobků v denní nabídce nyní zahrnuje hovězí i jehněčí maso, zeleninu, ovoce, mléčné produkty z kozího i kravského mléka a suchý sortiment. V současné době hledáme i další možnosti spolupráce s českými ekozemědělci. I přesto, že možnosti spolupráce jsou omezeny klimatickými podmínkami i výrobní kapacitou, rádi bychom do konce roku nabídku produktů Naše Bio rozšířili až o 20 dalších položek,“ dodává Csóka.
Společnost BILLA již k nové řadě spustila webové stránky www.nasebio.cz, kde jsou kromě produktové nabídky k dispozici i základní informace o produktech ekologického zemědělství a recepty. V rámci Měsíce biopotravin bude od 10. do 23. září v prodejnách BILLA probíhat speciální letáková akce na podporu prodeje biovýrobků spojena s ochutnávkami.
Společnost BILLA v současné době zaměstnává téměř 6000 pracovníků. Do konce letošního roku plánuje otevřít ještě 5 zcela nových prodejen a zvýšit tak jejich celkový počet v České republice na 200.
Kupujete v BILLE nějaké biovýrobky? Podělte se s námi! v diskusním fóru nebo přímo vše projednejte s výživovými poradci Biolajfáky.
Hodnocení článku
Článek nebyl ještě ohodnocen.Čtěte také:
5. díl - Ptáte se na biopotravinyBIO pivo je už na trhu
BIO zakysaná smetana a tvrdý tvaroh
Biopotraviny ve zkratce
Konopný olej nově v bio kvalitě