Články

 

24.06.2009 - Iva Veselá

BIO do škol...každá koruna dobrá

 

V září startuje kampaň na podporu programu Bio do škol. Jejím cílem je věnovat 1 korunu z každého prodaného biovýrobku partnerských výrobců na rozvoj školního stravování v biokvalitě.


Na září letošního roku připravují agentury Green Marketing a Outcomm kampanň Koruna na BIO do ŠKOL. Partneři projektu věnují 1 Kč z každého prodaného výrobku v daném období na rozvoj programu „Bio do škol“, který zastřešuje Nadace Partnerství.

 

Jedná se o projekt v oblasti sociálního marketingu s účastí partnerských firem působících na trhu bioproduktů. BIO výrobky, zapojené do programu, budou viditelně označeny logem projektu „Koruna pro Bio do škol“. Projekt bude podpořen ucelenou komunikační kampaní s využitím prostoru v síti mediálních partnerů a na prodejní ploše vybraných maloobchodních řetězců a v síti nezávislých specializovaných bioprodejen.

 

 

Součástí projektu bude i vlastní, uživatelsky atraktivní web stránka www.miliondetem.cz, spotřebitelská soutěž „Milion dětem“ o atraktivní ceny od partnerů a série doprovodných akcí „Soboty s BIO“. Tyto akce se uskuteční na vybraných místech České republiky. Program bude probíhat celé září jako součást celorepublikové osvětové kampaně Měsíc ekologického zemědělství a biopotravin.

 

„Projekt je postaven na prvcích sociálního marketingu, kdy se spotřebitelé rádi ztotožní se značkami, o kterých ví, že dělají něco dobrého pro své okolí. Jedná se o první ročník projektu, který nemá na českém trhu obdoby a my věříme, že bude mít u partnerů úspěch“, říká Tomáš Václavík z agentury Green marketing, jeden z organizátorů akce.

 

Organizátoři apelují na všechny výrobce a obchodníky s biopotravinami, aby se ke kampani přihlásili. Zároveň oslovují všechny maloobchodníky s biopotravinami, aby projekt podpořili a umožnili svým dodavatelům nabídnout v září své výrobky označené známkou „Koruna pro BIO do škol“. „Všem maloobchodníkům nabízíme zdarma dodání funkčních POS materiálů na podporu tohoto projektu, které jednak pomohou komunikovat akci přímo v místě prodeje a zároveň pozitivně ovlivní image partnerských maloobchodníků v očích konečných spotřebitelů“ dodává Miroslav Kozel z agentury Outcomm.

 

Další informace vám rád sdělí:

* Tom Václavík, agentura Green marketing, T: 541 263 456, e-mail: tom@greenmarketing.cz

* Miroslav Kozel, agentura Outcomm, T: 773 984 589, e-mail: miroslav.kozel@outcomm.cz

* Michal Veselý, Nadace Partnerství, T: 515 903 136, e-mail: michal.vesely@nap.cz

 

Zdroj: Biospotrebitel.cz

 


Hodnocení článku

Hodnotil 1 čtenář průměrem 5 bodů z pěti


Čtěte také:

2. díl - Ptáte se na biopotraviny 
Biopotraviny a naše zdraví 
Mouky z Biomlýna 
Nebojte se BIO obchůdků 
Oléanat - francouzská rodinná kosmetika 


Diskuze

Jméno: *
Email: *
WWW:
Nadpis:
Text: *
SPAM: * Kolik je jedna mínus jedna? (slovy)


Položky označené * je nutno vyplnit.


AKCE

      FOOD LIFE

 Výživová poradna

2375Yjk.jpg

 

       ZDARMA!


+ přidat akcivíce akcí


Doporučujeme


  BIOMANA

2632ZTU.jpg

Zdravý obchod  (e-shop >)

 

SALVIAPARADISE

Salvia Paradise Shop - etnobotanika - byliny, kapsle, masti, extrakty, semena a živé rostliny.

Byliny, semena a rostliny