Články
24.06.2009 - Iva Veselá
BIO do škol...každá koruna dobrá
V září startuje kampaň na podporu programu Bio do škol. Jejím cílem je věnovat 1 korunu z každého prodaného biovýrobku partnerských výrobců na rozvoj školního stravování v biokvalitě.
Na září letošního roku připravují agentury Green Marketing a Outcomm kampanň Koruna na BIO do ŠKOL. Partneři projektu věnují 1 Kč z každého prodaného výrobku v daném období na rozvoj programu „Bio do škol“, který zastřešuje Nadace Partnerství.
Jedná se o projekt v oblasti sociálního marketingu s účastí partnerských firem působících na trhu bioproduktů. BIO výrobky, zapojené do programu, budou viditelně označeny logem projektu „Koruna pro Bio do škol“. Projekt bude podpořen ucelenou komunikační kampaní s využitím prostoru v síti mediálních partnerů a na prodejní ploše vybraných maloobchodních řetězců a v síti nezávislých specializovaných bioprodejen.
Součástí projektu bude i vlastní, uživatelsky atraktivní web stránka www.miliondetem.cz, spotřebitelská soutěž „Milion dětem“ o atraktivní ceny od partnerů a série doprovodných akcí „Soboty s BIO“. Tyto akce se uskuteční na vybraných místech České republiky. Program bude probíhat celé září jako součást celorepublikové osvětové kampaně Měsíc ekologického zemědělství a biopotravin.
„Projekt je postaven na prvcích sociálního marketingu, kdy se spotřebitelé rádi ztotožní se značkami, o kterých ví, že dělají něco dobrého pro své okolí. Jedná se o první ročník projektu, který nemá na českém trhu obdoby a my věříme, že bude mít u partnerů úspěch“, říká Tomáš Václavík z agentury Green marketing, jeden z organizátorů akce.
Organizátoři apelují na všechny výrobce a obchodníky s biopotravinami, aby se ke kampani přihlásili. Zároveň oslovují všechny maloobchodníky s biopotravinami, aby projekt podpořili a umožnili svým dodavatelům nabídnout v září své výrobky označené známkou „Koruna pro BIO do škol“. „Všem maloobchodníkům nabízíme zdarma dodání funkčních POS materiálů na podporu tohoto projektu, které jednak pomohou komunikovat akci přímo v místě prodeje a zároveň pozitivně ovlivní image partnerských maloobchodníků v očích konečných spotřebitelů“ dodává Miroslav Kozel z agentury Outcomm.
Další informace vám rád sdělí:
* Tom Václavík, agentura Green marketing, T: 541 263 456, e-mail: tom@greenmarketing.cz
* Miroslav Kozel, agentura Outcomm, T: 773 984 589, e-mail: miroslav.kozel@outcomm.cz
* Michal Veselý, Nadace Partnerství, T: 515 903 136, e-mail: michal.vesely@nap.cz
Hodnocení článku
Hodnotil 1 čtenář průměrem 5 bodů z pětiČtěte také:
BIO dýňová semínkaBio tavený sýr Tany
České BIO má svého vítěze!
HN: Potravinářská inspekce našla ve čtvrtině vzorků biopotravin zakázané pesticidy
Zdravý Vegetburger pro děti!